Algemeen

De activiteiten van onze scoutsgroep gaan meestal door op zaterdag tussen 14u en 17u. Elke tak organiseert doorheen het jaar ook nog een aantal weekendjes en als afsluiter natuurlijk het zomerkamp. Een overzicht van de activiteiten vind je hier terug. Doorgaans vinden deze activiteiten plaats in of rond onze lokalen, deze zijn gelegen op het volgende adres:

Scouts en Gidsen Baden-Powell Eeklo
Sportlaan 25 bus 3
9900 Eeklo

Onze lokalen, de "witte gebouwen", zijn gelegen in een rustige wijk met in de onmiddelijke omgeving de stedelijke sporttereinen die een prachtig speelterrein vormen waar we dan ook graag gebruik van maken. Aanpalend ligt ook het Heldenpark, wat uiteraard ook een ideale plaats is om te spelen. Verder hebben we ook nog het sportcomplex met bijhorend Verbauwenbad dat gelegen is bij de sportvelden, en een steenworp verder liggen Het Leen en de Lembeekse Bossen.

Onze lokalen vanaf de straatkant gezien