Groepskamp 2016

Dag scoutsers en scoutsouders,

Via deze weg willen wij jullie al wat meer info geven over het groepskamp van deze zomer.

• Een groepskamp, wat is dat?
Een groepskamp wil zeggen dat we met de hele groep, dus alle takken behalve de jin samen op kamp gaan. Dit doen we om allemaal samen een aantal activiteiten te kunnen doen.

• Een groepskamp, maar waar?
Er zullen er zijn die een buitenlandse wind hebben horen waaien, maar helaas was er in Duitsland, Braunfels geen plaats genoeg om met de hele groep daar samen op kamp te gaan.
Maar geen nood, in het prachtige België zijn er ook locaties die al onze dromen doen uitkomen.
Dit groepskamp zal doorgaan te Aarschot.

• Een groepskamp, wanneer?
Vertrek:
Givers: 9 juli
Jonggivers: 9 juli
Wouters: 15 juli
Kapoenen: 15 juli
Akabe: 18 juli
Iedereen samen: 22 juli

• Een groepskamp, meer info?
Meer info kan je steeds verkrijgen door een maitje te sturen naar groepskamp@scoutseeklo.be of iemand van het groepskampcomité aan te spreken op de scouts.
Meer info zal je later op het jaar ook kunnen vinden in de kampkrantjes per tak.

Een stevige linker,
Stijn, Bavo, Bart, Fien, Robin, Jessica en Ineke