Lokalen

Onze lokalen zijn gelegen in een rustige wijk te Eeklo, meer bepaald in de Sportlaan 25 bus 3. In de onmiddellijke omgeving van deze lokalen zijn de stedelijke sportterreinen gelegen, die een prachtig speelterrein vormen waar we dan ook graag gebruik van maken. Aanpalend ligt ook het Heldenpark, wat een ideale plaats om te spelen is. Op een boogscheut ligt het stedelijk zwembad en op 20 minuutjes wandelen liggen de bossen van Het Leen, zodat we altijd wel weten wat gedaan.

!!! Onze lokalen worden niet verhuurd tijdens het scoutsjaar. Enkel tijdens de zomermaanden (juli-augustus) verhuren we onze lokalen met plezier. !!!

Lokalen nog vrij tijdens de zomervakantie? Kijk op deze pagina

Wie hierin geïnteresseerd is, kan ons contacteren voor meer info (verhuur@scoutseeklo.be) of de site van het Centrum voor Jeugdtoerisme (CJT) bezoeken. Daar vind je alle mogelijke informatie over de toestand van onze lokalen 'Overdijzers', de accomodatie, de prijzen, de verhuurvoorwaarden, ...

Je kan natuurlijk ook direct de pagina over onze lokalen bekijken, zonder je weg te moeten zoeken door de ganse CJT-site: Overdijzers. Ook op dé portaalsite voor jeugdverblijven in Vlaanderen hebben we een pagina: Overdijzers.

Voor een beter idee over de ligging van onze lokalen en de omgeving, kun je hieronder op google maps eens kijken. Onze lokalen zijn de blok langs de Sportlaan (midden op het kaartje). Naar boven links zie je de sportvelden, onder links het Heldenpark.

Wil je van onszelf wat meer informatie of de lokalen eens komen bekijken, kun je ons een berichtje sturen via verhuur@scoutseeklo.be of contact opnemen met een van onderstaande personen:

Gust De Coeyer

Irma Van Parys

Mare De Pauw

Gelieve ons vooral te contacteren via het e-mailadres verhuur@scoutseeklo.be

Foto's van onze lokalen