Givers

Leeftijd:
14 tot 17 jaar

We gaan een stapje verder. Gidsen en Verkenners bieden we alle kansen om te bewijzen wat ze in hun mars hebben. Er is ruimte om te experimenteren en mee te beslissen. Grootse projecten kleuren hun scoutsdag, maar gewoon gezellig samen zijn hoort er ook bij.

Contact (bij voorkeur per e-mail): givers@scoutseeklo.be

Van links naar rechts.

• Anna De Roo
  • Victor Strobbe
  • Eva Dossche 0478 65 18 61
  • Sem De Pauw
  • Pierre Staelens

Opening:

"Patrouillekreten"

"Strekstand en zwijgen"

"Hopman, uw troep staat klaar"

"Voor de leiding om te groeten, groet. Groet af."

Givervisie

Scouting doe je niet alleen.
Soms draag je de groep, soms word je gedragen.
Met vrienden op ontdekking gaan.
Naar onszelf en naar elkaar.
Naar echter en beter.
Elk met een eigen verhaal.

"Man of vrouw voor de wet."

Giverwet

Als Giver willen we oprecht tegenover onszelf, de ander en de leiding een weg zoeken in de wereld van de mens.
Zo willen we als kameraden samen zijn, de natuur respecteren en ons engageren om te helpen waar we kunnen.
Zo willen we van deze wereld een betere omgeving maken.

"Dagleuze"

Jin

Doen jullie ook al af en toe eens een online aankoop? Steun onze verening door online te shoppen via Trooper, dit zonder zelf iets extra te betalen!

Het werkt zo:

Jin

Beste scoutsers

Het einde van het scoutsjaar is in zicht. Daarom nodigen wij, de leiding, jullie uit op 12 mei om 17 uur op onze binnenkoer voor een hapje en een drankje.

Hopelijk tot dan!