Akabe

Leeftijd:
6 tot 18 jaar

Bij de scouts is er plaats voor iedereen, verschillen zien we als een plus. Scouting is nagenoeg de enige jeugdbeweging met een aanbod voor kinderen en jongeren met een beperking. Er zijn groepen met een specifieke tak, bij andere groepen doen ze gewoon mee met de andere takken. Er zijn ook aparte groepen met een aanbod op maat. Akabe wil zeggen: "Anders KAn BEst"

Contact (bij voorkeur per e-mail): akabe@scoutseeklo.be

• Manon Poyet 0492 83 12 30
  • Sara Desmet

Jin

Doen jullie ook al af en toe eens een online aankoop? Steun onze verening door online te shoppen via Trooper, dit zonder zelf iets extra te betalen!

Het werkt zo:

Jin

Beste scoutsers

Het einde van het scoutsjaar is in zicht. Daarom nodigen wij, de leiding, jullie uit op 12 mei om 17 uur op onze binnenkoer voor een hapje en een drankje.

Hopelijk tot dan!

• 20/04/2024 - 14:00 tot 17:00
    Beste Akabe-leden, Het is tijd om het feestbeest in je los te laten en de... meer